Pri­ser

Ønsker du at leje et mødelokale eller holde en konference i Spinderihallerne, kan du orientere dig i priserne nedenfor. Kontakt os gerne, hvis du har særlige ønsker.

  • Priser

  • Konference, hel dag
    • Morgencrossaints og frugt
    • Frokostbuffet m/ valgfri vand
    • Eftermiddagskage
    • Løbende kaffe, the og vand hele dagen.

    625 kr. pr. person inkl. moms. 

    Med i prisen følger også lokaleleje, standardopsætning i konferencelokale, standard AV-udstyr og lydmand/afvikler hele dagen.

     

  • Konference, halv dag
    • Morgencroissants og frugt eller eftermiddagskage
    • Frokostbuffet m/ valgfri vand
    • Løbende kaffe, te og vand hele dagen

    525 kr. pr. person inkl. moms. 

    Med i prisen følger også lokaleleje, standardopsætning i konferencelokale, standard AV-udstyr og lydmand/afvikler hele dagen.

  • Mødelokaler, hel dag
    • Morgencroissants og frugt
    • Frokostbuffet m/valgfri vand
    • Eftermiddagskage
    • Løbende kaffe, the og vand hele dagen

    395 kr. pr. person inkl. moms. 

    Med i prisen følger også lokaleleje, standardopsætning i mødelokale, standard teknisk assistance ved ankomst og som tilkald.

  • Mødelokaler, halv dag
    • Morgencroissants og frugt eller 
      eftermiddagskage
    • Frokostbuffet m/valgfri vand
    • Løbende kaffe, the og vand hele dagen

    335 kr. pr. person inkl. moms. 

    Med i prisen følger også lokaleleje, standardopsætning i mødelokale, standard teknisk assistance ved ankomst og som tilkald.

  • Sandwichmøde i lokale
    •  Mindst 4 pers.
    • 3 timers lokaleleje
    • Sandwich + valgfri vand
    • 180 kr. pr. person inkl. moms. 

    Med prisen følger lokaleleje, standard AV-udstyr, teknisk assistance ved ankomst og som tilkald.

  • Kaffemøde i lokale

    Mindst 4 pers.

    2 timers lokaleleje

    Kaffe, the, vand og frugt

    150 kr. pr. person inkl. moms. 

    Med prisen følger lokaleleje, standard AV-udstyr, teknisk assistance ved ankomst og som tilkald.

Standardopsætning og AV-udstyr

Lejer du et lokale i Spinderihallerne er prisen altid inkl. standardopstilling. I mødelokalerne er der én standard opsætning, i konferencelokalerne er der flere mulige standardopsætninger. Kontakt vores mødebooker for at høre nærmere.

Alle lokaler i Spinderihallerne har som standard enten skærm eller projektor. Der er i lokalerne adaptorer så alle pc’ere/mac computere kan kobles til. Du kan også låne en pc af os.

Opstillinger udover standard samt særlige tekniske løsninger vil blive afregnet separat.

Tilbud og bekræftelse

Når du booker et mødelokale, modtager du en bekræftelse fra os. Ved større arrangementer kan der opkræves depositum. I så fald er reservationen først gyldig, når indbetaling af depositum er registreret.


Afbestillingsregler i forbindelse med konferencelokaler og reduktion i deltagerantal

  • Mindre end 5 uger før den planlagte startdato beregnes afbestillingsgebyr på 50% af den samlede bekræftede pris.
  • Mindre end 3 uger før den planlagte startdato beregnes afbestillingsgebyr på 75% af den samlede bekræftede pris.
  • Mindre end 1 uge før den planlagte startdato beregnes afbestillingsgebyr på 100 % af den samlede bekræftede pris.

Ved afbestilling forstås annullering, reduktion, afkortning, omplacering og lignende væsentlige ændringer i forhold til ordrebekræftelsen.

Afbestilling skal altid foretages skriftligt.

  • Katerina Karagianni

    Receptionist og mødebooker

    Send e-mail
    telefon 21 29 29 62